Höjden av onödigt vetande om mig:



1. Är du singel? jao
2. Längd? 163, 8
3. Röker du? händer väl då o då ^^
4. Fullständigt namn: Isabella Josefin Blomberg Pettersson
5. Födelsedag 30 juni
6. Ålder? blir 14 år
7. Vart du bor? Åmmeberg
8. Bästa vän? har ingen bästavän, bara många bra. :)
9. Vem ringde dig senast? Johan
10. Vem smsade dig senast och vad stod det på smset? alva - skyndar mig så gott jag kan!



11. Vem kramade du senast? Ramona
12. Din relation med dina föräldrar: Inte så jättebra
13. Hur är relationen till ditt ex idag? helt okey ¨¨
14. Skönaste personen du vet: haha ärligt Robin asså, iaf när han är onykter ;)
15. Vem träffade du senast & vart? niklas på hans rum
16. Har du nånsin förlorat en vän? Ja, tyvärr.
17. Din musiksmak: ingen speciell
18. Vad har du på dig? Onepice, bh & trosor
19. Vad åt du senast? pan pizza..
20. Vad drack du senast? multivitamindryck



21. En vacker person: ewe :)
22. En snäll person: tobbe :)
23. En gullig person: joline :)
24. En jobbig person: T
25. En konstig person: jag själv ^¨
26. En med magrutor: Filip :)
27. När skrattade du senast & varför?: nyss, vfr vet jag inte ^^
28. Ögonfärg: milerade
29. Vill du ha ditt ex tillbaka? Ett av dom..
30. En du saknar: Boysen!



31. Ditt humör just nu: uttråkad..
32. Har du skilda föräldrar? Ja
33. Hur många syskon har du? 6
34. Någon du vill träffa: Boysen
35. Äckligaste du vet: Spyor
36. Har du någonsin brutit mot lagen? Japp
37. du kär i någon? nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0