Medans jag väntar på ett svar ska jag kyssa ditt hjärta i kras.

Hejsaan. Vaknade av att Hugo drog utan för mitt rum och skrek. Trevligt uppväckande, Vart lagom arg. Så tog jag på mig kläder och gick ut och red med Emma, min stora syster. Red på giggi då eftersom Didrik är halt. Men det gick bra fast det blåste så jävla mkt. Heeehe. Sen har jag inte gjort så mkt. Pratat med Ronja i telefonen typ, men annars inget. Ja, i morgon är det skola. Neeejjj! Fanfanfan, hatar skolan med hela mitt hjärta verkligen!:( men ska väll sova snart om jag ens kommer kunna sova eftersom att jag är lite över pigg. Så typiskt att vara pigg när man ska till skolan och man måste lägga sig tidigt för att orka upp!:( shit happends typ. Men vi hörs, hejdaaaa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0