Utan dina andetag.

Dagarna kommer och går. Har hänt en hel del i mitt liv sen sist. Nya hästen har varit här en månad nu. Om två veckor är vår första träning, och då för Pia Eriksson. På lovet har jag träffat många nya vänner och även gamla jag inte träffat på länge. Idag var skolan okej, men mådde skit och kände mig febrig efter halva dagen så la mig i vilorummet. Tog bussen hem och cykeln sista biten. Sen låg jag och smsade lite med vänner. Gick ner och käka innan vi drog in till Askersund och kollade på pias träning. Sen hem igen, mockade och sen drog jag ut och gick, sprang lite också för att senare komma hem och hoppa in i duschen. I morgon ska jag klippa mig. //jjosse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0