jag kunde dö för dig nu är du död för mig


image description

Heej. kom nyss hem från skolan och fuck va skönt med lov. Försov mig i morse så har inte haft något smink i dag och känner mig verkligen skabbig. hehe. Så vart det ingen matte i dag, fett chill. slutade då ungefär kl 12.00. Då gick jag upp till Ronja i norrgården eftersom att Tuva och Amanda skulle på någon teater grej. Haha, Ronja sparkade på dörren så att hon fick ont i foten, vet inte riktigt va det var men det var något i foten som gick sönder. HAHA gud, klumpig. I kväll blir det bara chill. Så blir det full fart i morron ist hos Ronjiiis. Men ska ladda hem någon bra film, fixa med hästarna sen städa hela övervåningen förutom min systers rum. Det beror på om jag orkar och om jag känner mig tillräckligt snäll. Men vi hörs dåå, bye.


Kommentarer
Postat av: ella

Hej, ny läsare eller vad man ska säga :)



Måste bara säga att du var sjukt söt och jag älskar ditt hår! :o

2012-02-19 @ 16:29:19
URL: http://ellaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0