Om jag inte tar dig nu så tar någon annan dig, bort från mig.

Hejj. orkade inte blogga igår, desutom så somnade jag när jag titta på film, duktigt. Men igår efter skolan så tog jag bussen till Hallsberg och var med Elin, Abbe och Gabbe, dom små godingarna! träffade också massor av andra. Var med en stund på Elin lektion, hel sjuk skola. fast om jag ska vara ärlig så går jag hällre på den än på sjöängen. När jag skulle hem så missade jag bussen, kom en minut försent... så pappa fick komma och hämta mig ist, orkade inte vänta på nästa buss. även fast jag verkligen älskar att åka buss. HAHA, gör verkligen det. I dag har varit ganska chill, lite depp osv. inget speciellt alldså.
image description
fett bild brist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0