Tell them I was happy, and my heart is broken. All my scars are open, Tell them what I hoped would be impossible.




Tjena. gått och klagat på allt hela dagen. men jag är alltid sån på Torsdagar, kanske för att jag verkligen hatar Torsdagar.  är förslyld också, usch. Så kom jag på att jag är ett sär barn. Men när jag kom hem så gjorde jag popcorn satte mig och kolla på film, och nu ska jag försöka plugga. men det går ju fan inte. eller jo men jag orkar verklgen inte.
och jag blogga inte  går för jag var hos Ronja och kom nte em förens kl 23.00 kanske. men är i allafall skit trött så ska sova. just nu bryr jag mig inte om jag får göra omprov eller något, vill bara sova, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0