15 saker om mig, typ

1. Det värsta jag vet är när folk smaskar.

2. Jag ÄLSKAR cheesecake..
3. Jag är mörkrädd.
4. Jag känner av andar och sånna saker.
5. Jag är lättskrämd.
6. Jag ska flytta till fosterfamilj.
7. Jag går runt och tänker på olika sätt att ta självmord.
8. Jag stör mig på folk i min ålder som tror dom är coola när dom röker och dricker.
9. Jag är beroende utav fanta.
10. Jag tar åt mig av saker jättelätt..
11. Jag hatar mig sjävl.
12. Jag älskar att fota men gör det sällan.
13. Jag blir svartsjuk jättelätt..
14. Varje dag ser jag olyckan med Miller 13nov 2009 framför mig.
15. Hela dagen fredagen den trettonde november tjugohundranio sa jag att fredagen den trettonde var min turdag, ända tills jag kom hem och skulle rida, när miller blev påkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0