Don't tell me if I'm dying cause I don't wanna know.

Helluu! skolan i dag har vart fett flum, ihih. på idrotten så tog vi kort när vi spela pingis hahah. gud... efter bilden och matten så gick jag Amanda, Josse och Tuva och käka pizza på grillen. fett gött asså! Sen så kom jag inte ihåg. men efter skolan i allafall så följde jag med Amanda hem, vi bakade muffins som smakade jätte äckligt ahahh KINGARNA PÅ ATT BAKA??! sen så gick vi upp och flumma sönder i hennes säng. (ehehe misstolka inte!) men riktigt kul i allafall. just nu sitter jag ny duschad och får damp på min dator. ska försöka komma i gång att plugga lite svenska ock Kemi. fast vette fan vad vi har för läxa i Kemi. :s upss... aja hejdå!
image description 
söt bild på mig från matten... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0