Last friday night.

Hejhej. kunde inte blogga igår eftersom att jag var i Åsbro och hade ingen dator, och min mobil dog, så har vart lite handikapad ett ta. Men i allafall, jag tog bussen till Åsbro direkt efter skolan. Så gick jag hem till mormor en stund. Ungefär vid kl 18.00 så smsade Casper mig och så gick vi och mötte varandra. Jakob var också med då. Så gick vi och mötte Wille, sen Hannah. Senare så kom Tim också. Vi gick hem till Casper och chillade mest. hihu! Sen ringde min damp mamma och damp pappa. så gick jag hem till mormor... va jätte sur resten av dagen, och hela den här dagen och kommer vara det ett ta framöver. senare i kväll så ska min syster färga håret på mig. typ samma färg som jag har nu, men lite rödare, och utan den fula utväxten. (: 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0