my day

Efter skolan drog jag och Alva till stallet, böt om och åt först, sen tog vi in Ramona och Athena och gjorde i ordning dom sen red vi ut, Athena va pigg och framåt som vanligt likaså Ramona. Efter vi ridit ut mockade vi Athena och Ramonas boxar och fixade allt till dom innan vi släppte in dom och sen mockade dom andra två boxarna fixade allt och tog in dom andra hästarna. Sen packade vi hösäckar och smörjde utrustning innan vi packade ihop och åkte hem. På vägen hem stanna jag hemma och hämta lite grejer, sen åkte jag vidare till mitt nuvarande hem, åt mat packade ihop saker till imorgon sen kom mormor och hämtade mig. Sen har jag mest chillaaaa, hihu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0