Some people just need a high-five, In the face, with a chair.

Tjenaa, dagen har vart ganska bra. började dagen med att gå upp och klä på mig fixa mig osv, första lektionen var idrott, och vi åkte skridskor... fyyyfan va ful jag kände mig, så kunde jag inte åka heller, det gjorde ju saken mkt bättre. ;) och före man fick sätta på sig dom äckliga skridskorna så var man tvungen att gå 3758980 m, och när man tog av sig dom äckliga skridskorna så var man tvungen att gå ytterligare 3478393 till, skit jobbigt ju!-.-  så ska vi fortsätta så varje onsdag ända fram till lovet, jippi. menmen, visst finns det bra saker också, som att man satt och flummade bort lektionerna med underbara människor, och var helt jävla dum i huvet, goda tider. :') fan va irriterad jag är just nu. ska nog gå och lägga mig och sova på saken. så blir det ingen skola i morron, ska proa, yes!! wiihu, just nu känner jag mig som ett adhd barn. skriver och skriver fett mkt om ingenting känns det som, höh. Hejdå i allafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0