du sviker mig alltid, jag vägrar att inse.

hejj. har inte vart på humör som ni kanske märkte i förra inlägget. sen vart det lite bättre men nu ligger humöret under sträcket igen. fyfan, hatar livet ibland. ja det som har hänt dom senaste dagarna, i lördags (?) så var jag med tuva och amanda och hade det jätte roligt! vi åkte epa med jocke, chilla, kolla film och hade det jätte roligt! sen dagen efter sov jag över med ronja den tokfian. vi red och hålldes mest till i stallet. hehe. i onsdags så var jag och ronja på talangen. det var kul en liten stund, sen sket sig alltihopp. innan det var jag lycklig sen några minuter senare bröt jag i hop totalt. men jag lever i allafall och jag har rest mig och står fortfarande på benen. tur att jag har vänner som finns där! men ska inte behöva låta er läsa om mitt deppiga liv. ska troligtvis till powermeet i morron så ska väll lägga mig nu så jag orkar upp. goodnatt! /alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0