Jag saknar dig, jag hatar dig

Tjoo. Dom två senaste dagarna har varit dom tråkigaste dagarna i hela mitt liv, har verkligen inte gjort ett skit. eller typ, sovit kollat tv och sovit lite mer. det är typ det jag har gjort. har inte varit på humör alls. Men i Söndags åkte jag till Elin den muppen och vi va med annat folk, och hade det gött. kul var det i allafall att få träffa henne igen! har varit  några av dom bästa dagarna det här sommarlovet, kan man ju säga. tisdag och idag finns inget att skriva om, för dom har varit så himla tråkiga. hehe. Och det är äckliga fjärilar som jag ska döda nu, HAHA. så ska jag ducha och kolla på någon film och bara mysa ner mig i sängen. SEE YA♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0