Don't make me sad, don't make me cry.

  
 
Vakna idag typ kl 12 och gick in och duscha det första jag gjorde. Sen åkte hem. Sen kom hugo och fråga om jag ville hjälpa honom med höns huset, skulle få 100 kr om jag hjälpte honom så tyckte det var ganska värt i allafall. fast det värsta var att jag var tvungen att duscha IGEN, ville ju inte lukta höns skit för det luktar ju verkligen inte gott kan man ju säga. Men det är ungefär det ända jag har gjort idag. så himla tråkiiiigt liiiv. fast har igentligen inte någon lust till att göra något. så himla trött hela tiden. aja, ska i allafall till ronja i morgon, hoppas jag. orkar inte vara hemma något mer. sitter och äter glass bara för att jag är på jätte dåligt humör, jag hoppas verkligen mamma köper med choklad för är grymt sugen på det. BAAAJJ!♥
/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0