den vackraste stunden med dig vill jag göra om, men allt är förlorat.

hejj! har varit en väldigt dålig upptatering här på bloggen. men har inte haft något vidare blogghumör. men idag vaknade jag och ronja ungefär kl 12.00 så duscha vi och stack ut och börna fyrhjuling. måste erkänna att jag är skapligt grym på att köra. seriöst! sen så chilla vi oså. senare så åkte vi lite till. sen drog vi till askersund en stund och fika, sen vidare till åsbro. så gick vi på en liten promenad och träffa massa människor. sen så va vi med lilla godingen kevin. den pööjken är för gó. nu chillar jag och ronja i sängen och äter choklad och har det mysigt. i morron ska jag och ronja va med alex och tobbe, guld! vi hörs. /alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0