Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

TJA.
Kom hem från Ronja för en stund sen, och det har vart nice där. I går kväll gick vi och va med några idioter först så träffa vi Tobbe och hans tjej vid Åsbro macken. Efter det gick jag och Ronja hem och gjorde i ording oss och åt. Sen gick vi ut och träffade Wille, Casper och Jakob. haha jäkla idioter. ;) Sen kom vi hem kanske vid 23.00 och tvättade bort sminket och lite så, sen la vi oss i sängen och prata lite. hah, vilken kväll, för goá är ni. Sen i morse så vaknade jag av en duns på golvet, så när jag tittade ner så låg Ronja där, HAHA så morgonen började med ett as garv, verkligen! så chilla vi och gjorde i ording oss och sen drog vi till marieberg, köpte inget dock bara gick och kolla lite. så åkte vi hemmåt och så satt vi och gunga medans vi väntade på pappsen som hämtade mig. Sen har jag inte gjort så mkt mer. Men ska tare lungt i kväll och mysa med mig själv och titta på film. så blire!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0